مردی فلج به صورت معجزه آسایی پرستار خود را باردار کرد! (+عکس داغ)

مردی فلج به صورت معجزه آسایی پرستار خود را باردار کرد! (+عکس داغ)

معجزه همیشه امکان دارد و یک مرد امریکایی کـه بر اثر یک تصادف فلج و ویلچری شد پرستار خودرا باردار و بچه دار شد در ادامه با مردی فلج به صورت معجزه آسایی پرستار خود را باردار کرد ! «+عکس داغ» هاتم بت را دنبال کنید .

 

به دنیا امدن نوزاد زوجی که فلج بودند

یک بریتانیایی کـه در اثر تصادف از ناحیه کمر بـه پایین فلج شده بود، یک نوزاد معجزه آسا با مراقب خود بـه دنیا آورد.آرون سالتر، 30 ساله، اسپرم منجمد شده بود بـه این امید کـه روزی با زن رویاهایش ملاقات کند و تشکیل خانواده بدهد.

مردی فلج

آرون سالتر، یک بیمار فلج از بریتانیا، با زیبایی محلی اسپانیایی صاحب یک نوزاد شد کـه وی را بـه سلامت رساند.آرون و آرایشگر استرلا پس از درمان IVF دریک کلینیک در آلیکانته صاحب یک دختر شدند.

 

آرون و آرایشگر استرلا پس از درمان IVF در کلینیکی در Alicante صاحب یک دختر شدند. اعتبار: Olive Press اسپانیابه لطف IVF او اکنون یک دختر با استرلا گاریدو 36 ساله دارد کـه مراقبت هاي‌ وی را در اسپانیا مدیریت کرده اسـت.

 

هارون در سفری بـه بریتانیا دچار شکستگی ستون فقرات شد و بـه او گفتند کـه دیگر هرگز راه نخواهد رفت.او دریک ون بود کـه در پلیموث، دوون، در روز تولد 22 سالگی اش تصادف کرد.پس از 18 ماه بستری شدن در بیمارستان، او بـه اسپانیا بازگشت تا نزد پدر مهاجرش، لس، 72 ساله، درروستای سالیناس در والنسیا بماند.

 

ماجرای بچه دار شدن پرستاری از یک مرد فلج

در این جا انچه برای مایکل جانسون در طول ترس از سلامتی او اتفاق افتاد، آمده استON THE MEND در این جا چیزی اسـت کـه برای مایکل جانسون در طول ترس از سلامتی او اتفاق افتادطول انگشتان شـما چه چیزی را در مورد سلامتی شـما نشان می دهد – و چه زمانی باید نگران باشید.

 

❤️ بیشتر بخوانید: آشنایی با مادر 22 ساله و پدر 56 ساله با 11 فرزند !!! «+عکس»

 

راهنمای مفید طول انگشتان شـما چه چیزی را در مورد سلامتی شـما نشان می دهد – و چه زمانی باید نگران باشیداما هارون بـه مدت نه ماه ضعیف و عملاً در بستر بود.

 

پس از ان استرلا دوست خانوادگی اسپانیایی مسئولیت مراقبت از وی را بر عهده گرفت.رئیس شرکت پرورشگاه سگ هارون، آرون گفت: «از کودکی وی را می شناختم. او شگفت انگیز بودو از طرف من با شهرداری و سایر مقامات ارتباط برقرار می‌کرد.

به دنیا امدن نوزادی زوجی که فلج بودند

عکس های از بارداری یک زن توسط مردی فلج

او شروع بـه مراقبت از من کرد و احساسات ما نسبت بـه یک دیگر افزایش یافت.آرون و آرایشگر استرلا یکسال پیش پس از درمان IVF دریک کلینیک در آلیکانته صاحب یک دختر بـه نام او شدند.استرلا گفت: “IVF اولین بار کار کرد – ما خیلی خوش شانس بودیم!اکنون استرلا آنتوانت کودک معجزه آسای ماست.

 

 

اگر چه زنان کم‌توان هم مثل دیگر خانم‌ها تصمیم بـه بارداری و مادر شدن میگیرند، اما ممکن اسـت با برخوردهای منفی از سوی دیگرانی مواجه شوند کـه در توانایی انها برای بارداری، حمل جنین، زایمان ایمن و مراقبت از کودک تردید دارند. در نتیجه، باید توجه داشت کـه زنان دارای کم‌توانی ممکن اسـت در مراجعه برای دریافت مراقبت‌هاي‌ دکتری تردید پیدا کنند، زیرا چنین واکنش‌هاي‌ منفی‌اي از سوی دیگران از جمله ارائه‌دهندگان مراقبت‌هاي‌ بهداشتی و پزشکان را پیش‌بینی می کنند.

 

اگر چه بـه علت پتانسیل داشتن مشکلات دکتری، مراقبت‌هاي‌ دکتری ضروری پیش از بارداری برای بسیاری از زنان دارای کم‌توانی توصیه می شود تا از سلامت آن ها قبل از بارداری خاطرجمعی حاصل شود، اما بسیاری از این زنان مراقبت‌هاي‌ پیش از بارداری را انجام نمیدهند و حتی از دریافت مراقبت‌هاي‌ قبل از زایمان بـه دلیل همین واکنش‌هاي‌ منفی صرف‌نظر میکنند.

عکس های از بارداری یک زن توسط مردی فلج

برخی زنان دارای کم‌توانی میگویند اولین واکنش پزشکان بـه قصد آن ها برای بارداری این اسـت کـه سعی کنند انها را از فکر بارداری دلسرد کنند یا نظرات منفی‌اي در رابطه با بی‌مسئولیتی انها در قصد بارداری و مادر شدن بیان کنند. بنابر این، مهم اسـت کـه تلاش‌هاي‌ آن ها برای حصول خاطرجمعی از یک بارداری سالم تأیید شود و از واکنش‌هاي‌ غیرضروری منفی کلامی و غیرکلامی بـه زنان دارای کم‌توانی کـه قصد بارداری دارند یا کسانی کـه در زمان اولین مراجعهٔ خود بـه ماما یا دکتر هستند خودداری شود.

 

مردی فلج به صورت معجزه آسایی پرستار خود را باردار کرد! «+عکس داغ»

نبود امکانات مناسب، علاوه بر تشدید کم‌توانی، روی زندگی خانوادگی زنان کم‌توان نیز تأثیر میگذارد. امکانات درمانی و بهداشتی و امکاناتی مثل فیزیوتراپی برای زنان کم‌توان در زمان بارداری آنان فراهم نیست.

 

و این مسائل باعث شده اسـت کـه بارداری، کم‌توانی این زنان را تشدید کند. زنان دارای کم‌توانی همچنین با نبود آموزش‌هاي‌ لازم حین بارداری روبرو هستند؛ آموزش‌هایي کـه این زنان را راهنمایی کند کـه چه مسائلی را رعایت کنند تا هنگام بارداری با تشدید کم‌توانی مواجه نشوند.

 

نبود امکانات ویژه برای زنان باردار دارای کم‌توانی در بیمارستان‌ها هم از دیگر موارد اسـت. بـه عنوان مثال، نبود تخت مخصوص، مشکلات متعددی را برای این مادران بـه وجود می‌آورد کـه میتواند در تشدید کم‌توانی آن ها مؤثر باشد.

 

❤️ بیشتر بخوانید: فاش شدن بارداری کورتنی کارداشیان در کنسرت دوست پسرش «+عکس»

 

چگونه همزمان با چند نفر سکس داشته باشیم؟ «رابطه چند نفره با پوزیشن خاص»

همچنین زنان دارای کم‌توانی پس از زایمان هم برای مراقبت از فرزند خود نیازمند حمایت و کمک‌هایي هستند و بزرگ کردن فرزند بدون داشتن امکانات کافی برای آنان سخت اسـت.

 

زنان دارای کم‌توانی هنگام رشد فرزندان نیز با مشکلات متعددی هم روبرو هستند؛ بـه طور مثال، هنگامی کـه فرزندان خودرا بـه یک پارک می برند، نمیتوانند دنبال کودکشان بدوند و از او مثل دیگر مادران مراقبت کنند. زنان دارای کم‌توانی هنگام بیماری فرزند خود نیز دچار سختی زیادی خواهند شد.

 

با تمام این ها، اولین قدم بعد از تصمیم قطعی شـما برای بارداری، پیدا کردن یک دکتر مناسب اسـت. یادتان باشد داشتن کم‌توانی جسمی باعث نمی شود کـه بارداری شـما بـه طور خودکار بـه عنوان یک بارداری پرخطر طبقه‌بندی شود. با این حال، برخی پزشکان ترجیح میدهند شـما را بـه یک متخصص زنان و زایمان یا متخصص طب مادر و جنین کـه تجربهٔ کار با خانم‌هایي با ویژگی مشابه شـما را دارند ارجاع دهند.

 

در برخی کشورها، بعضی پزشکان زنان ممکن اسـت برنامه‌هاي‌ ویژه‌اي برای مراقبت‌هاي‌ بارداری و زایمانی بهتر بـه زنان دارای کم‌توانی‌هاي‌ فیزیکی داشته باشند. برخی مطب‌هاي‌ متخصصان زنان و زایمان با اقداماتی مثل اضافه کردن ترازوهایی کـه قابلیت وزن‌کشی بیمار روی صندلی چرخ‌دار را دارند یا میزهای معاینه‌اي کـه ارتفاعشان برای انتقال راحت‌تر کم می شود، مطب خودرا برای زنان باردار دارای کم‌توانی جسمی قابل معرض‌تر کرده‌اند.

 

اما اگر چنین برنامه یا مطبی در شهر یا کشور محل زندگی شـما در معرض نیست، باید بـه دنبال دکتری باشید کـه مایل بـه همکاری با انتخاب شماست و می تواند همه یٔ حمایتی را کـه نیاز دارید در اختیاز شـما قرار دهد.

 

آيا بارداری برای افراد فلج امکان پذیر است ؟

این موضوع کـه کدام اقدامات اضافی برای موفقیت بارداری شـما ضروری اسـت، بـه نوع کم‌توانی و شرایط خاص شـما ارتباط خواهد داشت. حفظ حداکثر سلامت در طول بارداری نقش زیادی در راحت و ایمن بودن بارداری خواهد داشت.

 

پس سعی کنید وزن خودرا در محدودهٔ توصیه‌شده نگه دارید، زیرا اینکار بـه کاهش استرس شـما کمک می کند. داشتن بهترین رژیم غذایی ممکن، سلامت عمومی شـما را التیام خواهد داد و احتمال بروز عوارض بارداری را کاهش می دهد.

عکس های سکس چند نفره

داشتن یک برنامهٔ ورزشی روزانه نیز کمک میکند تا وقتی کودک بـه دنیا می آید، شـما حداکثر قدرت و تحرک ممکن را داشته باشید. هم ورزش‌هاي‌ آبی و هم فیزیوتراپی میتوانند سودمند و بی‌خطر باشند. بنابر این، اگر امکان ورزش‌هاي‌ دوران بارداری برایتان وجوددارد، حتما از دکتر خود بخواهید کـه شـما را بـه یک کارشناس باتجربه دراین زمینه ارجاع دهد.

 

بیشتر بخوانید: عکس حاملگی ریحانا خواننده معروف در بغل دوست پسرش سوژه شد «+عکس»

 

مردی فلج به صورت معجزه آسایی پرستار خود را باردار کرد! «+عکس داغ»

همچنین اگر چه ممکن اسـت بارداری برای شـما نسبت بـه سایر زنان باردار مشکل‌تر باشد، اما نباید برای کودکتان تنش‌زاتر از کودکان دیگر باشد. هیچ شواهدی از افزایش نابهنجاری‌هاي‌ جنینی در بین نوزادان زنان مبتلا بـه آسیب نخاعی یا زنان دارای دیگر کم‌توانی‌هاي‌ جسمی نامرتبط با بیماری‌هاي‌ ارثی یا سیستمیک وجود ندارد.

برچسب‌ها:
معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت