عکس لو رفته پرستاران زن سوییسی (+لختی)

عکس لو رفته پرستاران زن سوییسی (+لختی)

کشور سوییس یکی از زیباترین کشور هاي‌ دنیا اسـت و زنان و مردان بسیار زیبایی دارد از همین روز عکس هاي‌ پرستاران کشور سوییس هم بسیار سکسی و زیباست در ادامه با عکس لو رفته پرستاران زن سوییسی «+لختی» هاتم بت را دنبال کنید .

 

عکس های لختی پرستاران زن کشور سوییس 

پرستاران در حال حاضر سخت در حال کار با همه ی گیری ویروس کرونا هستند. اما حتی جدا از زمان‌هاي‌ سختی مانند این، کار بیمارستان می تواند خسته‌کننده و خسته‌کننده باشد. عواقبی برای مراقبت از بیمار وجوددارد. وضعیت واقعی سلامت حرفه پرستاری در سوئیس امروز چگونه اسـت؟

اموزش جبران باخت ها در بازی اسلات 

پیرزن در طول شب مرد. هیچکس تا بـه حال برای دیدن او نیامده بود. این یک بستری طولانی در بیمارستان و کاهش آهسته بود بدون هیچ ملاقاتی از طرف خانواده یا دوستان. جنیفر اس* کنار تختش بود. من هنوز می‌توانم آخرین نفس وی را بشنوم. من نمیخواستم او تنها بمیرد.»

 

بـه مناسبت روز جهانی پرستار «12 می» و سال جهانی پرستار و ماما کـه توسط WHO اعلام شده اسـت، swissinfo.ch نظرات پرستاران چندین بیمارستان دولتی در سوئیس را بررسی کرد. این پروژه چند ماه قبل از شیوع ویروس کرونا انجام شده اسـت.

 

یکسال پس از این رویداد غم انگیز، پرستار جوان یک بیمارستان کانتونی در مرکز سوئیس همان‌ گونه متزلزل اسـت. نخستین بار بود کـه مردن یک نفر را می‌دید. اما جنیفر اس «21» می‌داند کـه بودن با بیماران در آخرین لحظات زندگی آن ها بخشی از کار اوست. و واقعاً بـه همین دلیل اسـت کـه او پرستار شد. من می خواستم کاری مفید برای جامعه، برای مردم انجام دهم.»

 

این آرمان گرایی قبلاً در دوران دانشجویی پرستاری او ضربه خورد. جنیفر اس در مورد شیفت هاي‌ طاقت فرسا، ساعات کاری نامنظم و تغییرات مداوم برنامه صحبت می‌کند. او می‌گوید کـه سلسله مراتب کار مستبدانه اسـت و نارضایتی و سرخوردگی در میان کارکنان گسترده اسـت. بیشتر از همه ی، پرستار ناامیدی خودرا از داشتن زمان بسیار کمی برای مراقبت از روند بهبودی بیماران بـه اشتراک میگذارد. هیچکس در مورد مشکلات بیمارستان ها صحبت نمیکند. توطئه سکوت وجوددارد. من دوست دارم بروم در خیابان تظاهرات کنم. اما پس از ان چه کسی قرار اسـت از بیماران مراقبت کند؟» او می‌گوید.تاریخچه ي رشته ي 

 

مراقبت هاي‌ حرفه اي در رشته پرستاری در ایران از کشور های اروپایی می‌آید. درسال 1373 برای نخستین بار دانشکده پرستاری در ارومیه افتتاح شد. درسال 1337 با تصویب اتحادیه پرستاران، پذیرش داوطلبان فارغ التحصیل در دوره سه ساله پرستاری آغاز و ارزش عنوان پرستاری معادل مدرک درنظر گرفته شد.

 

درسال 1354 دوره کارشناسی پرستاری بـه تصویب وزارت علوم رسید و مدت این دوره بـه 4 سال افزایش یافت. درسال 1365 با تأسیس دانشکده پرستاری این رشته دانشگاهی پیشرفت زیادی پیدا کرد. نخستین پرستار ایرانی فاطمه فقی و نخستین پرستار مرد با مدرک پرستاری در ایران مرتضی حسن پور بود.

 

عکس های لختی پرستاران زن کشور سوییس 

 

عکس های لختی زنان پرستار سوییس

تعداد دپارتمان هاي‌ پرستاری در مقطع کارشناسی 130 واحد می باشد و مدت تحصیل دراین رشته در مقطع کارشناسی حداقل 4 سال و حداکثر 5 سال می باشد و پس از ان امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و فوق لیسانس وجوددارد. دروس این رشته تحصیلی را میتوان بـه دو گروه علوم پایه و علوم خاص تقسیم کرد.

 

دروس اصلی شامل انگل شناسی، میکروبیولوژی، بیوشیمی، ایمونولوژی و فیزیولوژی تشریحی اسـت.دروس تخصصی شامل: پرستاری سلامت، پرستاری سلامت جامعه، پرستاری مادر و نوزاد، بیماری هاي‌ داخلی، بیماری هاي‌ عفونی و پرستاری، اخلاق پرستاری و پرستاری اورژانس اسـت.

 

 

پرستاری یکی از رشته هاي‌ دکتری اسـت و هرساله دانشجویان زیادی در بسیاری از دانشگاه هاي‌ کشور جذب می‌شوند. زمانی کـه نتایج آزمون سراسری اعلام می‌شود همه ی متقاضیان از قبولی یا مردودی خود دراین رشته اطلاع دارند و ممکن اسـت بخواهند بـه روش دیگری وارد این رشته شوند کـه لازم بـه ذکر اسـت ورود بدون کنکور پرستاری مشروط بـه شرایط خاصی اسـت.

عکس های لختی زنان پرستار سوییس

 

کلیه افرادی کـه مایل بـه ادامه تحصیل در رشته پرستاری هستند باید در آزمون سراسری عملی شرکت کرده و حداقل نمره قبولی را کسب کنند. لازم بـه ذکر اسـت کلیه افراد دارای مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی «نظام قدیم» در هر رشته ریاضی، تجربی و انسانی تحت نظام جدید میتوانند دراین آزمون شرکت کنند.

 

بیشتر بخوانید: سکسی ترین پرستاران زن آلمانی «+عکس بی سانسور»

 

مزیت های پرستاری در سوییس

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش آنجا، با توجه بـه نیاز بـه نیروی انسانی متخصص در رشته پرستاری، تعدادی رشته پیراپزشکی را بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می‌کند کـه بـه این معنی اسـت کـه نمیتوان بـه طور دقیق پیشبینی کرد کـه آیا هر سال اتفاق میوفتد یا نه؟ شرایط پرستاری بدون کنکور این اسـت کـه داوطلبان باید دیپلم تجربی داشته باشند و معدل فارغ التحصیلی «معدل کل» ان ها 15 باشد.

 

پرستاران افرادی هستند کـه بیشترین ارتباط رابا بیماران و همراهان انها در بیمارستان ها دارند، بنابر این سلامت کامل جسمی و روانی برای شغل پرستار بسیار مهم اسـت. پرستار باید از خدمت بـه مردم لذت ببرد و حوصله و مراقبت لازم برای این حرفه را داشته باشد.

مزیت های پرستاری در سوییس

 

عکس لو رفته پرستاران زن سوییسی 

یک پرستار باید شخصیتی منظم و وقت شناس داشته باشد، زیرا نظم و وقت شناسی اساس این حرفه اسـت. یک پرستار باید نظارت روحی و روانی کاملی بر خود داشته باشد تا بتواند در سخت ترین شرایط جسمی و روانی بـه درستی از بیماران و مراقبان آن ها مراقبت کند.علاوه بر این، یک دانشجوی پرستاری باید از سلامت جسمانی کامل برخوردار باشد، زیرا مشکلات بـه ظاهر جزئی مانند لرزش دست و لکنت زبان می تواند تا حد زیادی اثربخشی پرستاران را کاهش دهد.

 

همچنین متقاضیان این رشته باید بـه برخی از دروس دبیرستان از جمله زبان انگلیسی، شیمی و زیست شناسی تسلط پیدا کنند. یادگیری زبان انگلیسی برای بـه روز ماندن و استفاده از مجلات و منابع علمی دراین زمینه ضروری اسـت.

مزیت های پرستاری در سوییس

 

خفن ترین پرستاران

زنان سوییسی

 

زنان کشور سوییس بسیار خوش خنده و با وقار هستند انها اغلب همشون در حال کار و کسب در امد هستند از این روز پرستاران کشور سوییس و مخصوصا زن هاي‌ زیبایی دارند کـه بـه پرستاری هم می رسد. عکس لو رفته پرستاران زن سوییسی «+لختی»

برچسب‌ها: ,
معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت