زن فاحشه ایرانی که در شب عروسی اش لو رفت!!! (+عکس)

زن فاحشه ایرانی که در شب عروسی اش لو رفت!!! (+عکس)

یک زن تهرانی بـه اسم م.ر کـه در شب عروسی اش با لباس عروس خوشحال بود ناگهان همه ی چی برای او عوض شد در ادامه با مطلب زن فاحشه ایرانی کـه در شب عروسی اش لو رفت!!! «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

پورن استار بودن دختر تهرانی که شب عروسی اش بود

لو رفتن عکس هاي‌ مستهجن و پورن دختر تهرانی باعث شد تا شوهر این زن از شغل قبلی همسرش با خبر شود.

زن فاحشه ایرانی که در شب عروسی اش لو رفت!!! «+عکس»

عروس و داماد تهرانی کـه در دادگاه حاضر شده اند تقاضای طلاق و جدایی دارند و مرد ادعا می کند کـه زنش بازیگر فیلم هاي‌ پورن اسـت. مرد جوان با در دست داشتن مدرک و عکس‌هاي‌ غیر اخلاقی بـه سوی کلانتری 134 شهرک قدس رفت تا از همسر خود کـه باعث فریب دادن در ازدواج شده بود شکایت کند.

 

بـه گزارش پورتال هاتم بت: از شکایت ابتدایی پرونده بـه دادسرای ناحیه 2 تهران فرستاده شد تا پیگیری‌هاي‌ لازم صورت گیرد.وقتی تازه داماد رو بـه روی دادیار مهدی صفریان قرارگرفت گفت: نزدیک بـه 2 سال پیش با همسرم دریک میهمانی آشنا شدم. با گذشت چند ماه از آشنایی‌مان متوجه شدیم رفتارهای مشترک زیادی باهم داریم و تصمیم گرفتیم تا باهم ازدواج کنیم.

 

اوایل، زندگی خوبی داشتیم تا بعد از 6 ماه متوجه رفتار‌هاي‌ عجیب همسرم شدم. او روی تلفن همراه و لپ‌تاپ خود رمز گذاشت و اجازه نمی‌داد من نزدیک وسایلش شوم و همه ی وقت خودرا در فضای مجازی سپری میکرد. اوایل اهمیتی ندادم اما با گذشت زمان نسبت بـه وی شک کردم

 

بیشتر بخوانید: سینه های سکسی همسر خواننده معروف در حال لیس زدن بستنی «+عکس»

 

زن فاحشه ایرانی که در شب عروسی

تا این کـه یک روز از سر کار زودتر بـه خانه برگشتم و متوجه شدم همسرم در خانه نیست و لپ‌تاپش هم روشن اسـت از فرصت استفاده کرده و بـه صورت رندومی همه ی فایل‌ها را بررسی کردم کـه ناگهان بـه یک بخش رسیدم.وقتی ان را باز کردم با عکس‌ها و فیلم‌هاي‌ غیر اخلاقی وی مواجه شدم.

پورن استار بودن دختر تهرانی که شب عروسی اش بود

ابتدا شوکه شدم و فکر کردم اشتباه میکنم با دیدن چند فیلم و عکس متوجه شدم کـه اشتباه نمیکنم و کسی کـه در فیلم‌ها و عکس‌ها دیده میشود، همسرم اسـت. وقتی وارد خانه شد ابتدا شروع بـه داد و بیداد کرد کـه من چرا بدون اجازه وارد لپ‌تاپش شدم وقتی عکس‌ها را نشان دادم خیلی خونسرد گفت:

 

این عکس‌ها بـه زمان گذشته مربوط میشود و قرار بود کـه من با این مرد ازدواج کنم کـه نشد اما عکس‌ها و فیلم‌ها خلاف حرف‌هاي‌ همسرم را ثابت می کند و فهمیدم او وقتی در خارج از ایران بود در فیلم مستهجن بازیگر بوده اسـت و رفتارهای غیر‌اخلاقی زیادی داشته و با فریب دادن من وارد زندگی‌ام شده اسـت، بـه خاطر همین تصمیم گرفتم شکایت کنم تا همه ی موضوع کاملاً مشخص شود.

 

جنده بودن دختر تهرانی در شب عروسی اش

بعد از ادعاهای این مرد، همسرش در دفاع از خود گفت: این عکس‌ها بـه دوران قدیم من در خارج از ایران بر‌میگردد و قرار بود من با این مرد ازدواج کنم کـه نشد.وی افزود: شوهرم بدون اجازه بـه لپ‌تاپ من دست زده و این عکس‌ها را برداشته ودر همه ی سایت‌هاي‌ مجازی پخش کرده اسـت کـه من بـه پلیس سایبری مراجعه کردم و علیه او شکایت مطرح کرده‌ام.

 

با ادعاهای این زوج دادیار صفریان مأموریتی را بـه پلیس سایبری داد کـه پس از بررسی‌هاي‌ تخصصی آنان مشخص شد ادعاهای شوهر این زن واقعیت دارد و وی در خارج از ایران با دوری از اعتقادات مذهبی و اجتماعی دریک منجلاب گرفتار شده و سپس با پشیمانی بـه ایران بازگشته اسـت.بدین‌ترتیب پس از این بررسی‌ها و صدور کیفرخواست پرونده بـه دادگاه فرستاده شد تا رأی نهایی صادر شود.

 

زن فاحشه ایرانی

پرونده پیش ‌روی از چند منظر قابل بررسی اسـت. از منظر اجتماعی ازدواج یک رویداد بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در زندگی هر فرد تلقی میشود. نتیجه ازدواج هرچه باشد دارای آثار فردی و اجتماعی زیادی اسـت. تشابهات فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و نزدیکی دیدگاه‌هاي‌ زوجین و پرهیز از انتخاب صرفاً احساسی سبب یک ازدواج موفق خواهد بود

جنده بودن دختر تهرانی در شب عروسی اش

متأسفانه دراین پرونده زوجین دارای تقارن مذهبی نبوده و پایبند نبودن بـه اعتقادات مذهبی و حتی آداب و سنن در زوجه بـه وضوح بـه چشم میخورد. از منظر حقوقی نیز ابعاد این پرونده قابل تأمل اسـت. بر‌اساس اصل صلاحیت شخصی کـه در ماده 7 قانون مجازات اسلامی نیز منعکس شده اسـت، اگر هر ایرانی در خارج از کشور مرتکب جرم یا جرایمی شده ودر ایران یافت و مسترد شود، بر‌طبق قانون ایران مجازات خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:دختری که بدون سکس حامله شد و بکارتی سالم دارد!! «+عکس»

 

پخش کردن عکس و فیلم خصوصی چه جرائمی دارد ؟‌

یکی از جرایم شایعی کـه اینروزها در دادسراها و محاکم کیفری مطرح می شود، سوء استفاده از فیلم و عکس هاي‌ خصوصی و خانوادگی دیگران و اخاذی از آن ها در برخی موارد می‌باشد .

 

از آنجا کـه انتشار فیلم و تصاویر خصوصی دیگران، بدون رضایت آن ها ؛ در اکثر مواقع موجب هتک حرمت افراد و بردن آبروی آن ها می شود، قانون گذار نیز این عمل را جرم دانسته و برای ان مجازات تعیین کرده اسـت.

 

تا بدین گونه هم از قربانیان جرم انتشار فیلم ها و عکس هاي‌ خصوصی دیگران حمایت کرده و هم تا اندازه اي با ارعاب بزهکاران این جرم، از وقوع ان در جامعه جلوگیری نماید.

 

جرم انتشار فیلم ها و عکس هاي‌ خصوصی دیگران در ماده 745 قانون مجازات اسلامی و یا همان ماده 17 قانون جرایم رایانه اي، مورد تصریح قانون گذار قرار گرفته اسـت. بـه موجب این ماده

 

:«هرکس بـه وسیله سامانه هاي‌ رایانه‎ اي یا مخابراتی صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا در معرض دیگران قرار دهد، .

 

بـه نحوی کـه منجر بـه ضرر یا عرفا موجب هتک حیثیت او شود، بـه حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج میلیون«5.000.000»ریال تا چهل میلیون «40.000.000»ریال یا هردو مجازات محکوم خواهد شد.»

 

پخش کردن عکس های لخت دختر تهرانی

بنابر این همانگونه کـه ملاحظه می شود، مطابق ماده ماده 745 قانون مجازات اسلامی و یا همان ماده 17 قانون جرایم رایانه اي، انتشار فیلم ها و عکس هاي‌ خصوصی دیگران از جمله جرایم رایانه اي درنظر شده و مجازات ان عبارت اسـت از:

پخش کردن عکس و فیلم خصوصی چه جرائمی دارد ؟‌

 

بیشتر بخوانید: تجاوز جنسی پرستار زن به 7 نوزاد !! «+عکس»

 

زن فاحشه ایرانی که در شب عروسی اش لو رفت!!! «+عکس»

حبس از نود و یک روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج میلیون«5.000.000»ریال تا چهل میلیون «40.000.000»ریال یا هردو مجازات.لورم لازم بـه ذکر اسـت کـه بـه موجب قانون کاهش مجازات حبس تعزیری، مجازات حبس تعیین شده در ماده فوق بـه نصف کاهش یافته اسـت.

معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت