بهترین زمان بازی پوکر صبح یا شب؟ | (راهنمای برد همیشگی در پوکر)

مجموعه : بازی پوکر
بهترین زمان بازی پوکر صبح یا شب؟ | (راهنمای برد همیشگی در پوکر)

پوکر یکی از بازی های مهم مهارتی است که نیازمند بردهای همیشگی میباشد در ادامه با سوال بهترین زمان بازی پوکر صبح یا شب؟ | (راهنمای برد همیشگی در پوکر) هاتم بت را دنبال نمایید .

 

زمان مناسب بازی پوکر 

سوالی که زیاد از من پرسیده می شود این است که بهترین زمان برای بازی پوکر چه زمانی است. به طور خاص زمان مناسب روز و بهترین روزهای هفته.

 

در اینجا پاسخ کوتاه است.

 

بهترین زمان برای بازی پوکر در ساعات پربیننده – 4 بعد از ظهر تا 12 صبح به وقت PST است. همچنین بهتر است در تعطیلات آخر هفته و در تعطیلات مانند فصل کریسمس پوکر بازی کنید. این زمانی است که سرگرمی ترین بازیکنان را در میزهای پوکر پیدا خواهید کرد.در این مقاله می‌خواهم عمیق‌تر به این موضوع بپردازم که چرا این زمان‌ها بهترین زمان‌های ثابت شده برای بازی هستند و چگونه می‌توان روی میز با ماهی روی آن‌ها قرار گرفت.

بهترین زمان بازی پوکر صبح یا شب؟ | (راهنمای برد همیشگی در پوکر)

بهترین ساعات بازی پوکر

اول از همه برای تعیین بهترین ساعات روز برای بازی کردن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ببینید اکثر بازیکنان پوکر از کجا آمده اند.این فقط یک واقعیت ساده است که هر چه تعداد افراد آنلاین و بازی پوکر بیشتر باشد، شانس بیشتری برای یافتن بازیکنان تفریحی خواهید داشت.

 

اینها افرادی هستند که این بازی را برای سرگرمی انجام می دهند که ماهی نیز نامیده می شود. آنها واقعاً به بهبود اهمیت نمی دهند، آنها پول خود را با سرعت رعد و برق از دست می دهند و کل صنعت را سرمایه گذاری می کنند.اگر می‌خواهید بدانید چگونه ماهی را راحت‌تر تشخیص دهید، حتماً مقاله من در مورد 5 نشانه برتر بازیکنان بد پوکر را بررسی کنید.

 

در حالی که مردم دوست دارند در مورد اینکه کدام کشور بدترین بازیکنان پوکر را دارد بحث کنند، حقیقت این است که شما بازیکنان خوب و بازیکنان بد در هر نقطه از جهان دارید. بنابراین بهترین شرط شما برای یافتن موارد بد بیشتر این است که به سادگی وارد سیستم شوید زمانی که بیشتر افراد در حال بازی هستند.

بنابراین بیشتر بازیکنان پوکر آنلاین از کجا می آیند؟

خوب، از آنجایی که بیشتر سایت‌های پوکر شرکت‌های خصوصی هستند و این نوع داده‌ها را منتشر نمی‌کنند، دانستن قطعی آن می‌تواند دشوار باشد.با این حال، وب سایت من (وبسایتی که در حال حاضر در حال خواندن آن هستید) حجم زیادی از ترافیک را از سراسر جهان از سوی افرادی دریافت می کند که به دنبال بهبود بازی پوکر خود در خرده فروشی هستند.

بهترین زمان بازی پوکر صبح یا شب؟ | (راهنمای برد همیشگی در پوکر)

بنابراین با بررسی داده‌های Google Analytics من، این نشان می‌دهد که بیشتر بازیکنان پوکر آنلاین از کجا آمده‌اند.در اینجا تصویری از 10 کشور برتر برای بازدید از این وب سایت در سال گذشته آورده شده است:

 

⚽️ بیشتر بخوانید: انواع ترفندهای بازی پوکر (سود تضمینی)

 

زمان مناسب برای بازی پوکر

از آنجایی که ایالات متحده، کانادا و برزیل همگی در 5 رتبه برتر قرار دارند، این نشان دهنده تعداد قابل توجهی از بازیکنان پوکر است که همگی از مناطق زمانی مشابه آمده اند. آنها همچنین حدود 25٪ از ترافیک کلی من را تشکیل می دهند.

 

با این حال، بریتانیا و کشورهای اروپایی در واقع بخش قابل توجهی از ترافیک کلی من و صنعت پوکر آنلاین را به طور کلی این روزها تشکیل می دهند.در واقع، اگر من 25 یا 50 منبع ترافیک برتر را در این وب سایت قرار می دادم، کشورهای منطقه زمانی اروپایی بسیار بیشتری را می دیدید.

بهترین زمان بازی پوکر صبح یا شب؟ | (راهنمای برد همیشگی در پوکر)

پس چه چیزی از این لیست کم است؟ خب این آسان است، آسیا. تنها یک کشور در بین 10 کشور برتر (استرالیا) وجود دارد که در مناطق

زمانی آسیا قرار دارد.

از آنجایی که من خودم در آسیا زندگی می کنم، همچنین می دانم که ترافیک پوکر آنلاین بدترین بدترین ترافیک در ساعات پربیننده اینجاست. به همین دلیل است که من تمایل دارم صبح زود یا خیلی دیر شب بازی کنم.

 

بهترین زمان بازی پوکر و ترافیک زیاد 

اگر می خواهید زمانی که بیشترین ترافیک وجود دارد پوکر آنلاین بازی کنید، پیشنهاد می کنم زمانی که اواخر بعد از ظهر و عصر است در اروپا بازی کنید. این بهترین زمان برای بازی است.

 

ساعات پرایم تایم در مناطق زمانی آمریکای شمالی چندان خوب نیست، اما در مجموع مناسب هستند. از ساعت های پرایم تایم در آسیا خودداری کنید، این زمان کم برای بازی پوکر است.برگه تقلب پوکر رایگان من به شما می آموزد که چگونه در بازی های کم هزینه ماهانه بیش از 1000 دلار کسب کنید

 

آیا در تلاش برای شکست دادن بازی‌های پوکر کم ریسک مانند 2NL، 5NL، 10NL، 25NL آنلاین یا $1/$2، $2/$5 زنده هستید؟آیا می خواهید یک راهنمای گام به گام ساده به شما نشان دهد که چگونه می توانید به طور مداوم برنده شوید؟

بهترین زمان بازی پوکر صبح یا شب؟ | (راهنمای برد همیشگی در پوکر)

به همین دلیل است که من اخیراً این راهنمای کوچک 50 صفحه ای بدون BS را نوشتم تا دقیقاً به شما یاد بدهم که چگونه همین الان شروع به خرد کردن این بازی ها کنید.

 

استراتژی‌های دقیق پوکر را که من به‌عنوان یک حرفه‌ای پوکر بیش از 10 سال برای کسب درآمد مداوم 1000 دلار در ماه در بازی‌های پوکر با سهام کوچک استفاده کرده‌ام، یاد خواهید گرفت.مشخصات خود را در زیر وارد کنید و من هم اکنون برگه تقلب پوکر رایگان خود را به ایمیل شما ارسال می کنم.

 

 روزهای هفته کمتر، آخر هفته بیشتر بازی کنید

نکته دوم من در مورد بهترین زمان برای بازی پوکر این است که بیشتر در آخر هفته بازی کنید. و به طور جدی، حتی نزدیک نیست.بدترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که دوشنبه یا سه‌شنبه بنشینید و انتظار داشته باشید که اقدامات بزرگی در حال انجام باشد.

 

دلیل آن ساده است. مردم در این روزهای هفته حال و هوای قمار ندارند. آنها به سر کار بازگشته اند، آنها در حالت “کارها را انجام دهند” هستند. آنها عقب نمی نشینند، تعداد کمی دارند و دست خود را در یک پوکر آنلاین کوچک امتحان نمی کنند.

بهترین زمان بازی پوکر صبح یا شب؟ | (راهنمای برد همیشگی در پوکر)

آخر هفته ها داستان کاملا متفاوتی است. من به معنای واقعی کلمه حرفه‌ای کرده‌ام که در بسیاری از شب‌های جمعه و شنبه دوستانم را کنار بگذارم تا دیوانه‌های اطراف را تعقیب کنم. اغلب آنها تا عمق شب بازی می کنند و بازی ها می توانند بسیار دیوانه کننده شوند.

 

تعجب نخواهم کرد اگر نرخ برد من حداقل یک یا دو امتیاز کامل در بازی شنبه شب در مقایسه با صبح دوشنبه بیشتر باشد.بنابراین نکته کلیدی در اینجا این است که در صورت امکان سعی کنید در آخر هفته ها بیشترین بازی را انجام دهید. این زمانی است که بیشتر مردم از کار و بازی پوکر آنلاین خارج می شوند.این نیز زمانی است که آنها بیشتر در حالت قمار هستند و بنابراین عمل در هر دو بازی نقدی و مسابقات بسیار بهتر است.

 

⚽️ بیشتر بخوانید: روش هایی برای دور زدن قوانین در بازی پوکر تگزاس هولدم (رایگان)

 

بهترین زمان بازی پوکر انلاین

پوکر آنلاین همچنین دارای روندهای فصلی کاملاً مشخصی در رابطه با تعداد افرادی است که بازی می کنند. زمان های خوبی از سال برای بازی پوکر وجود دارد و نه به خوبی.

بهترین زمان بازی پوکر صبح یا شب؟ | (راهنمای برد همیشگی در پوکر)

بهترین زمان از سال برای بازی پوکر آنلاین در تجربه من همیشه در تعطیلات و چند ماه اول سال است. داده ها نیز به وضوح از این موضوع پشتیبانی می کنند.همانطور که PocketFives گزارش می دهد، 20٪ کاهش در ترافیک پوکر آنلاین در طول ماه های تابستان نسبت به ماه های زمستان وجود دارد.

 

و دلایل این امر بسیار ساده است. اکثر افرادی که پوکر آنلاین بازی می کنند از آمریکای شمالی یا اروپا هستند. آب و هوا معمولاً در طول ماه‌های زمستان بسیار بد است، بنابراین افراد به احتمال زیاد وارد یک سایت پوکر می‌شوند و قمار خود را انجام می‌دهند.

 

اگرچه در ماه های تابستان آب و هوا در این کشورها عالی است. من که اهل کانادا هستم می دانم که به ویژه در تمام سال منتظر جولای، آگوست و سپتامبر هستید. آخرین کاری که اکثر مردم در این ماه ها می خواهند انجام دهند این است که تمام روز را در داخل خانه جمع کنند و با ورق بازی کنند.

بهترین زمان بازی پوکر صبح یا شب؟ | (راهنمای برد همیشگی در پوکر)

نکته دیگری که من متوجه شده ام این است که اکشن در تعطیلات نیز بسیار بهتر می شود، به ویژه کریسمس و سال نو.بسیاری از افراد در این دوره ها مرخصی دارند. آنها همچنین در حالت صرف پول هستند و در حال و هوای جشن هستند و آماده قمار هستند.

 

بهترین زمان بازی پوکر در دنیا

ماه‌های ابتدایی سال زمانی است که باشگاه‌های بدنسازی در سراسر جهان برخی از بهترین کارهای خود را در سال انجام می‌دهند. و همین امر در مورد پوکر آنلاین نیز صادق است.

بهترین زمان بازی پوکر صبح یا شب؟ | (راهنمای برد همیشگی در پوکر)

دلیل اینکه همه تصمیم‌گیرندگان سال جدید هستند که برنامه‌های خود را برای شروع به شکل‌گیری یا شکست دادن پوکر کم لیمیت انجام داده‌اند.بنابراین اگر می خواهید از بیشترین ترافیک و انتخاب بازی در پوکر آنلاین لذت ببرید، چند ماه اول سال نیز زمان خوبی برای بازی بیشتر است برای ورود به سایت معتبر کافیست که بر روی لینک پایین صفحه کلیک فرمایید. 

معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت