آموزش ادیت کردن عکس در اینستاگرام و استوری (کاملا رایگان)

آموزش ادیت کردن عکس در اینستاگرام و استوری (کاملا رایگان)

ادیت کردن عکس همیشه نیاز بـه نرم افزار ها و اپلیکیشن هاي‌ سنگین دارد اما ما می خواهیم با یک روش بسیار ساده در خود اینستاگرام عکس هاي‌ خودرا ادیت کنید در ادامه با آموزش ادیت کردن عکس در اینستاگرام و استوری «کاملا رایگان» سایت هاتم بت را دنبال کنید. 

 

روش ادیت کردن عکس در استوری اینستاگرام 

یکی از ترفندهای اینستاگرام کـه ویژگی خاص این اپلیکیشن اسـت، استفاده از ان بـه عنوان یک ادیتور یا ویرایشگر عکسهای اسـت. شـما توسط قابلیت هایي کـه دربخش استوری وجوددارد.

 

آموزش ادیت کردن عکس در اینستاگرام و استوری (کاملا رایگان)

می‌توانید عکسهایی باکیفیت و با فیلترها و ویژگی هاي‌ خاص، تولید کنید. دربخش انتشار پست هم میتوانید، عکس هاي‌ دلخواه خودرا هم با فیلترهای متنوع و خاص اینستاگرام، ادیت کنید و هم با تنظیماتی کـه دارد، فیلتر مورد علاقه خودرا ایجاد کرده و بر روی عکس هاي‌ خود، استفاده کنید.

 

ابتدا باید گزینه Save Original Photos را در تنظیمات اینستاگرام، فعال کنید.

 

برای فعال کردن این گزینه مراحلی کـه در ادامه آموزش ترفندهای اینستاگرام، بیان کرده ایم را طی کنید:

 

وارد بخش پروفایل خود شوید

روی علامت سه خط برای ورود بـه تنظیمات اینستاگرام، کلیک کنید

گزینه Settings را کلیک کنید

وارد بخش Account شوید

روی بخش Original Post کلیک کنید.

این جا باید، گزینه Save Original Photos را فعال کنید

 

ادیت کردن عکس در اینستاگرام بدون نرم افزار

حال برای این کـه از ادیتور عکس اینستاگرام استفاده کنید، می بایست نت گوشی خودرا غیرفعال کرده و سپس وارد بخش انتشار پست شده و عکس دلخواه خودرا انتخاب کرده و ان را بسته بـه علایق خود ادیت کنید. «میتوانید از آموزش ادیت عکس برای اینستاگرام نیوسئو نیز استفاده کنید»

آموزش ادیت کردن عکس در اینستاگرام و استوری (کاملا رایگان)

دربخش استوری نیز بـه همین صورت اسـت. اما لذت استفاده از ادیتور عکسها در استوری، استفاده از قالب هاي‌ جنجالی اسـت کـه برای عکاسی و فیلمبرداری، دراین اپ وجوددارد. شـما در قسمت استوری نیز میتوانید، عکاسی و فیلمبرداری خودرا انجام داده و سپس ان روی دکمه ذخیره در بالا صفحه کلیک کنید تا ان در گالری شـما، ذخیره شود.

 

نگاهی به پیدایش اینستاگرام

اینستاگرام درسال ۲۰۱۰ برای نخستین بار توسط کوین سیستروم و دوست و همکارش مایک کرگر رونمایی شد و بـه قدری طرفدار پیدا کرد کـه تا سال ۲۰۱۲ بـه ۱۰۰ میلیون کاربر رسید. این روند ادامه یافت تا درسال ۲۰۱۴ بـه ۳۰۰ میلیون کاربر دست پیدا کرد.

 

همین روند صعود و موفقیت هاي‌ چشم گیر این دو دوست بود کـه شرکت فیسبوک و شخص مارک زاکربرگ را ترغیب کرد تا درسال ۲۰۱۲ این اپلیکیشن را بـه قیمت ۱ میلیارد دلار به‌ صورت نقدی و سهام خریداری کند.

آموزش ادیت کردن عکس در اینستاگرام و استوری (کاملا رایگان)

در ان زمان خیلی از همکاران مارک و مدیران فیسبوک این میزان سرمایه گذاری را دیوانه کننده دانستند اما پیشرفت عجیب اینستاگرام با مدیریت مارک زاکربرگ و رسیدن بـه حدود ۱ میلیارد کاربر خبر از هوش بالای مارک زاکربرگ و دستکم گرفتن وی توسط سهام داران فیسبوک را می داد.دلایل متعددی برای موفقیت اینستاگرام وجوددارد کـه می‌توانید برای موفقیت در اینستاگرام و جذب مخاطب هدف این مطلب را نیز مطالعه فرمایید.

 

اینستاگرام در ایران چه موقعی اومد ؟

از همان سال های ابتدایی اینستاگرام کـه هم در نسخه هاي‌ اندرویدی و هم نسخه هاي‌ IOS عرضه شده بود بین مردم ایران نیز رایج شد. این کـه دقیقا اینستاگرام در چه سالی وارد ایران شد پرسشی اسـت کـه در ادامه متوجه ان خواهیم شد.

 

همان طور کـه گفته شد اینستاگرام پس از عرضه پلتفرم خود بر روی وب سایت خود، نخستین نسخه اپلیکیشن خودرا نیز در سیستم عامل IOS عرضه کرد و بـه این دلیل کـه در همان زمان هاي‌ ابتدایی ظهور اینستاگرام ایرانی ها بـه ندرت از آیفون استفاده می‌کردند.

آموزش ادیت کردن عکس در اینستاگرام و استوری (کاملا رایگان)

و بیشتر موبایل ها یا بر روی سیستم عامل هاي‌ Symbian و یا Android بودند اینستاگرام با تاخیر بیشتری بـه ایران آمد و نمیتوان تاریخ دقیقی برای ان دانست اما به طور کلی درحدود سال ۲۰۱۲ اینستاگرم محبوبیت خودرا در ایران بدست آورد.

 

و رفته رفته بـه یکی از پرکاربردترین شبکه هاي‌ اجتماعی بعد از تلگرام محسوب شد. بطوریکه الان و تا سال ۲۰۱۸ چیزی درحدود ۴۰ میلیون کاربر ایرانی از اینستاگرام استفاده میکنند.

آموزش ادیت کردن عکس در اینستاگرام و استوری (کاملا رایگان)

جمع بندی 

اگر بخواهیم یک نگاه کلی داشته باشیم یکی از دلایلی کـه گوشی اندرویدی و ایفون کـه دچار لگ می‌شود پر شدن حافظه میباشد و دلیل اصلی هم داشتن نرم افزارهای سنگین ادیت فیلم و عکس می‌باشد ٬ ما می‌خواهیم در استفاده نرم افزارهای متعدد جلوگیري کنیم و شـما با خود اینستاگرام یک ادیت خفن و حرفه اي داشته باشید امیدواریم از اموزش بالا استفاده کرده باشید. 

معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت