بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف

بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف

بیوگرافی کریستینا آگیلرا

کریستینا آگیلرا Christina Aguilera یکی از خواننده هاي‌ مهم اسپانیایی اسـت کـه ترانه سرایی هم میکند و بسیار محبوب اسـت در ادامه با بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده مشهور + بررسی آثار و عکس داغ سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

کریستینا اگیلرا 

کریستینا ماریا آگیلرا در هجدهم دسامبر سال ۱۹۸۰ در نیویورک متولد شد، پدر او فاوستو خاویر آگیلرا اهل اکوادور و عضو ارتش بودو مادرش شلی لورین فیدلر اهل ایرلند و یک پیانیست و ویانولیست حرفه‌اي بود.بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف

کریستینا اغلب بـه دلیل شغل نظامی پدرش بـه طور مداوم در حال جا بـه جایی، از جایی بـه جای دیگر بودند. او دوران ابتدایی خودرا در منطقه روچستر پنسیلوانیا تحصیل کرد و بعد از مدتی از ان جا نقل مکان کردند و زمانی کـه فقط شش سال داشت پدر و مادرش از یک دیگر جدا شدن و بـه همراه مادرش در وکسفورد پنسیلوانیا ساکن شد و دوران راهنمایی و دبیرستانش را در مدرسه مارشال این شهر گذراند.

 

او از همان کودکی بـه خوانندگی علاقه فراوانی داشت و حتی گاهی برای بهبود ناراحتی از اذيت و اذیت پدرش شروع بـه خواندن در اتاقش میکرد. کریستینا درسال ۱۹۸۸ یعنی زمانی کـه فقط هشت سال سن داشت.

 

علاقه کریستینا الگیرا در خوانندگی

برای نخستین بار در مسابقه استعداد یابی خوانندگی شرکت کرد و ترانه اي بـه نام “من می‌خواهم با کسی برقصم” را اجرا کرد کـه با استقبال زیادی مواجه نشد ووقتی کـه یازده ساله شد آگیلرا دریک ضیافت خیریه در پیست بورگ برای مهمانان آواز خوان و ان قدر قوی ظاهر شد کـه جمعیت را متحیر کرد و موجب شد پیشنهاداتی برای خواندن سرود ملی دریافت کند.بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف

ودر مسابقات هاکی محلی بیسبال و فوتبال سرود ملی ایالات متحده را اجرا کرد.او درسال ۱۹۹۴ در برنامه تلویزیونی میکی موس کـه افراد مشهور دیگری از جمله رایان گاسلینگ، بریتنی اسپیرز، جاستین تیمبرلیک و غیره حضور داشتند شرکت کرد و ان نقطه اوجی بود برای نشان دادن استعداد کودک ۱۲ سال بـه همگان او بـه مدت دو سال دراین برنامه حضور داشت و بعد از ان بـه ژاپن مهاجرت کرد.

 

بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف + بررسی آثار و عکس داغ

بالاخره زمانی کـه ۱۴ سال داشت نخستین آهنگ خودش رابا نام “دوئت” کـه با همکاری یک خواننده ژاپنی تهیه شده بود، ضبط کرد. کریستینا آگیلرا نخستین آلبوم رسمی خودش را درسال ۱۹۹۹ باعنوان کریستینا آگیلرا عرضه کرد کـه در ان تک آهنگ هاي‌ مشهوری مانند “جن دریک بطری” بود، ترانه اي کـه با استقبال زیادی روبه رو شد ودر واقع این ترانه موجب شهرت بسیار او شد.

 

طوری کـه این آلبوم در رتبه یک نمودار آلبوم هاي‌ ارائه شده در کشور آمریکا قرار گرفت.نکته قابل توجه در سبک موسیقی کریستینا این اسـت کـه او با تاکید بر میراث قومی و اکوادوری خود و با تسلط کامل بـه زبان اسپانیایی برای آزاد کردن صدای نیرومند خود از رونق موسیقی پاپ و لاتین استفاده کرده اسـت.

 

او درسال ۲۰۱۰ نخستین فیلم کامل خودرا با نام Burlesque ساخت این فیلم بـه نویسندگی و کارگردانی استیو آنتین تهیه شده بودو در ان افراد مشهور از جمله کریستین بل و استنلی توچی و غیره بازی می‌کردند.

 

بهترین اثار خوانندگی او

کریستینا آگیلرا یکی از خوانندگان مطرح آمریکایی اسـت کـه از آغاز فعالیتش در زمینه خوانندگی تا کنون آلبوم ها و تک آهنگ هایي از خودش ارائه کرده اسـت کـه همگی ان ها از استقبال زیادی برخوردار شده اند.بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف

او بـه دلیل صدای قوی و برد آوازی کـه دارد خواننده اوکتاو پرش شناخته می شود وهمه ترانه هایي کـه کریستینا اجرا کرده اسـت از تصنیف هاي‌ روح انگیز مختلف گرفته تا آهنگ هاي‌ جذاب و سول و انواع ژانرهای موسیقی مانند پاپ و لاتین رابا هم تلفیق میکند. تک آهنگ هاي‌ کریستینا از محبوب ترین آهنگ هاي‌ قرن بیست و یکم هستند کـه طرفداران زیادی نه تنها در ایالات امریکا بلکه در سرتاسر جهان دارد. عده اي از برجسته ترین تک آهنگ هاي‌ آگیلرا عبارت اند از:

 

آهنگ کریستینا آگیلرا reflectin ترانه اسـت کـه درسال ۱۹۹۸ منتشر شد و موسیقی متن فیلم انیمیشن دیزنی مولان بودو یکی از نخستین آهنگ هاي‌ برجسته و نیرومند کریستینا بود کـه او دراین آهنگ بـه خوبی قدرت و توانایی خوانندگی اش را برای همگان آشکار کرد.

 

بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف + بررسی آثار و عکس داغ

این آهنگ، آهنگ اصلی کریستینا در نخستین آلبوم او بودو با این آهنگ بـه شهرت و محبوبیت بسیاری در میان جوانان و نوجوانان دست یافت ترانه و آهنگ ویدئو انعکاسی از سبک bubblegum pop کـه سبک محبوب و پرطرفدار نوجوانان در ان زمان بود می‌باشد.

 

این آهنگ، دومین ترانه از نخستین آلبوم کریستینا می باشد و درست مثل آهنگ ،جن دریک بطری، بـه سبک پاپ خوانده شده ودر این آهنگ بـه خوبی می‌توان صدای پاپ حباب کریستینا را شنید و این آهنگ دامنه استعداد و پویایی کریستینا را بـه خوبی بـه نمایش میگذارد طوری کـه میتوان ان رابا خواننده هاي‌ مشهور اي از قبیل ماریا گری مقایسه کرد.

 

این ترانه سومین تک‌آهنگ از نخستین آلبوم کریستینا بود کـه در جدول بیلبورد کشور آمریکا در رتبه یک قرار گرفت و بـه دلیل آواز گیرنده‌اي کـه داشت بسیار مشهور شد. کریستینا در تنظیم قسمت شکست آهنگ از سبک هیپ هاپ تاثیر گرفته اسـت.بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف

این تک اهنگ کـه درسال ۲۰۰۱ منتشر شد در واقع کاور آهنگی از ترانه پرطرفدار پتی لابل بود کـه برای متن فیلمLiL اقتباس و ضبط شد هرکدام از یک آیه دراین ترانه را kim می‌خوانند و کریستینا آیه آخر ان را کـه متوقف کننده نمایش اسـت می‌خواند.

 

این آهنگ یکی از پرطرفدارترین آهنگ هاي‌ کریستینا می‌باشد کـه درسال ۲۰۰۲ اجرا شد و موضوع ان مهمانی، رقص و سرگرمی دریک کلوب اسـت کـه با لحنی تند و ضرب زده خوانده شده اسـت این آهنگ ویدیو کریستینا تصویر اصلاح شده خودش را از آغاز پاپ حباب دارد تقویت کرده اسـت و بـه دلیل تحریک آمیز بودن این آهنگ ویدئو توجه زیادی را بـه خود جلب کرده اسـت.

 

بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف + بررسی آثار و عکس داغ

این تصنیف قدرت مند در واقع یک سروده برای همه ی کسانی اسـت کـه با احساس عدم پذیرش، عدم اعتماد بـه نفس و خواستار زیبایی هستند و دست و پنجه نرم میکنند، می باشد. این ترانه کـه با یک ویدیوی تکان دهنده همراه اسـت بـه خوبی شعر هاي‌ احساسی آهنگ را زنده می کند این آهنگ توسط لیندا پری نوشته شده بودو میخواست ان را برای خودش ضبط کند اما در نهایت این کریستینا بود کـه موفق شد ترانه “زیبا” را اجرا کند.

 

این آهنگ از مجموعه آلبوم “بازگشت بـه مبانی” کریستینا می‌باشد او دراین آهنگ بـه ستایش از مرد در زندگی اش میپردازد این آهنگ بـه شدت تحت تاثیر موسیقی کلاسیک و موسیقی جاز اسـت اما ضربات رقص معاصر را حفظ می کند همچنین آهنگ منجر بـه برنده شدن جایزه گرمی برای بهترین زن و شوهر پاپ کریستینا آگیلرا شد.

 

کریستینا آگیلرا ایا ازدواج کرده است ؟‌

کریستینا آگیلرا درسال ۲۰۱۵ با شخصی بـه نام جردن براتمن کـه یک تهیه کننده بود طی یک مراسم ازدواج کرد کـه هزینه این مراسم حدود دو میلیون دلار برآورد شد. درسال ۲۰۰۸ نخستین فرزند ان ها متولد شد و نام پسرش را ماکس لیرون گذاشت اما آگیلرا و براتمن پس از پنج سال زندگی مشترک تصمیم بـه جدایی گرفتند.

 

باوجود این‌که ان ها هنوز بـه صورت رسمی طلاق نگرفته اند اما سال‌هاي‌ زیاد اسـت کـه ان ها از یک دیگر جدا شدند. آگیلرا درسال ۲۰۱۰ با متیو راتلر دستیار تولید اش کـه پنج سال از او کوچک تر اسـت وارد رابطه عاشقانه شده اسـت و هنوز هم باهم در رابطه هستند حاصل رابطه ان ها نیز فرزند دوم او کـه یک دختر اسـت می‌باشد.بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف

ادرس اینستاگرام کریستینا

پیج اینستاگرام افراد مشهور و مشهور همواره مورد توجه و بازدید کاربران فضای مجازی قرار دارد. کریستینا آگیلرا کـه یکی از خوانندگان و بازیگران مشهور امریکا می باشد در فضای مجازی نیز فعال اسـت و صفحه اینستاگرام درحدود هفت و نیم میلیون فالوور دارد. او تا کنون ۶۶۷ پست بـه اشتراک گذاشته کـه میتوان در ان عکسها یا ویدیوهایی از کریستینا دید.

 

بـه طور کل او در پیج خود تصاویری از خودش و مکان هایي کـه می‌رود را منتشر می کند، آهنگ ویدیوهایی کـه از رقص خود و کنسرت هایي کـه اجرا کرده را در پیج اینستاگرامش منتشر می کند همچنین مقصد و تاریخ کنسرت هایش را بـه فالوور هایش اطلاع میدهد.

 

او تازه‌ترین پستی کـه در اینستاگرامش بـه اشتراک گذاشت خبر از بارداری مجددش داد را عنوان می کند و این‌که دخترش بـه زودی بـه دنیا می‌آید کـه حاصل رابطه او با نامزدش متیو راتلر می باشد همچنین عکسی عریان از بارداری خودش را در اینستاگرام بـه اشتراک گذاشت کـه دریک مجله معتبر نیز بـه نمایش گذاشته شد.بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف

بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف + بررسی آثار و عکس داغ

خود کریستینا آگیلرا در شهر نیویورک کشور آمریکا متولد شده اسـت اما پدرش خاویر آگیلرا کشیشی اهل کشور اکوادور بود کـه در ارتش این کشور کار می‌کرد و مادر کریستینا شلی فیلدر یک پیانیست و ویولونیست ایرلندی- آلمانی بودو کریستینا بـه همراه خواهر و برادرانش در وکس فورد پنسیلوانیا بزرگ شده اسـت.

 

تعداد زیادی از سلبریتی ها و هنرمندان خط تولید عطر و ادکلن خاص خودشان را دارند. کریستینا آگیلرا نیز درسال ۲۰۰۴ خط تولید عطر و ادکلن خودرا راه اندازی کرد ودر همان سال ۴ نسخه از عطرهای ایکس پوز کریستینا آگیلرا را تولید و روانه بازار نمود. عطر کریستینا آگیلرا یکی از برند هاي‌ مشهور و معتبر ادکلن در اروپا می‌باشد.

 

این عطر درسال ۲۰۰۷ بـه عنوان ادکلن زنانه تولید شد و بـه عنوان عطر عدد یک انگلستان فروش بسیاری داشت ودر سال ۲۰۰۹ بـه پرفروش ترین ادکلن کشور آلمان تبدیل شد. کریستینا تا سال ۲۰۱۷ توانست پانزده عطر و ادکلن را بـه مجموعه برند خود بیافزاید کـه همگی با رایحه زنانه تولید شده‌اند. از دیگر محصولات موفق کریستینا آگیلرا می‌توان بـه عطر کریستینا آگیلرا رد سین و عطر کریستینا آگیلرا بای نایت اشاره کرد کـه هگمی بسیار پر فروش هستند.

 

عکس های داغ کریستینا

عکس هاي‌ تعداد زیادی از کریستینا آگیلرا خواننده ۳۴ ساله آمریکایی در سایت‌ها و صفحات اجتماعی منتشر شده اسـت کـه علاقه مندان بـه او می ‌توانند عکس هاي‌ زیبا و متنوع وی را ببینند. همچنین او عکس هاي‌ زیادی از خودش در صفحه شخصی اش در اینستاگرام بـه اشتراک گذاشته اسـت و فالوور هاي‌ او بـه اسانی می توانند از عکس او دیدن کنند.

 

یکی از کارهایی کـه کریستینا انجام می دهد این اسـت کـه او گاهی عکس هاي‌ لخت از خود بـه اشتراک میگذارد کـه از سمت منتقدین او بسیار مورد نقد قرار گرفته اسـت و او در جواب بـه همه ی انتقادها اینگونه بیان می کند کـه دوست دارد طرفدارانش وی را اینگونه ببیند ودر واقع طرفداران خودش رابا مسایل جنسی آزمایش و تحریک می کند.بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف

افتخارات کریستینا

همانطور کـه گفته شد کریستینا آگیلرا علاوه بر این‌که یک خواننده خوش صدا و مشهور در امریکا و جهان محسوب میشود، در زمینه بازیگری و مدلینگ نیز فعالیت دارد همین امر سبب شده تا موفق بـه کسب جوایز در سطح بین المللی شود. صدای او ان قدر نیرومند و گیرا اسـت کـه او با ارائه پنج آلبوم اش پنج جایزه بین‌ المللی نیز دریافت کرد. عده اي از جوایز او عبارتند:

 

از جایزه گرمی برای بهترین هنرمند جدید درسال ۲۰۰۰ ؛ جایزه موسیقی بیلبورد برای بهترین هنرمند درسال ۲۰۰۰ ؛ جایزه موسیقی بهترین خواننده زن در طی سال هاي‌ ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ ؛ جایزه گرمی برای بهترین اجرای آواز پاپ زن درسال هاي‌ ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷

 

؛ جایزه آهنگ ویدئوی ام تی وی برای بهترین کلیپ درون فیلم درسال ۲۰۰۱ ؛ جایزه جهانی موسیقی برای پرفروش ترین هنرمند جدید زن، جایزه رسانه‌اي گلدن گلوب برای قدردانی ویژه همچنین وعلاوه بر این‌ها برای قدردانی از این هنرمند با استعداد ستاره‌اي در پیاده روی مشاهیر هالیوود بـه نام او هک شده اسـت.

 

بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف + بررسی آثار و عکس داغ

زمانی کـه فردی بین مردم بسیار مشهور و پرطرفدار می شود حواشی و خبر های راست و دروغ پیرامون این افراد در صفحات مجازی منتشر می شود. درواقع تیتر اول اغلب سایت‌ها و صفحات مجازی بـه حاشیه پیرامون افراد مشهور میپردازد و باوجود این‌که کـه گاهی این خبرها دروغ و برای زیر سوال بردن این افراد می باشد اما عده اي از این خبرها و حاشیه هایي کـه منتشر می شود باعث شهرت بیشتر افراد می شود.

 

چرا کـه زمانی کـه نام یک فرد در خبرها مدام شنیده می شود توجه افراد و کاربران را بـه سمت او جلب می کند و اینگونه سبب شهرت بیشتر او می ‌شود و اینگونه سبب می شود تا تعداد طرفداران و هواداران فرد روز بـه روز افزایش پیدا کند.

 

در رابطه با کریستینا آگیلرا کـه یک فرد بسیار مشهور و مشهور می باشد همواره حاشیه‌ها بسیاری بـه وجود آمده کـه تازه ترین ها در رابطه با ازدواج مجدد او اسـت.بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف

بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف + بررسی آثار و عکس داغ

خبری کـه صحت ندارد و زمانی کـه این خبر منتشر شد خود او در پیج اینستاگرامش ویدیویی منتشر کرد ودر ان ویدئو بـه طرفداران و دنبال کننده هایش اعلام کرد کـه خبر منتشر شده در رابطه با ازدواج او دروغ می‌باشد و او مجددا ازدواج نکرده و الان مجرد اسـت. همچنین بیان کرده اسـت کـه فقط یک‌بار ازدواج کرده ودر سال ۲۰۱۱ از همسر خود جدا شده اسـت و الان نیز مجرد می باشد و تمام حواشی منتشر شده دراین رابطه دروغ اسـت.

 

این خواننده مشهور آمریکایی تور کنسرت متعددی در کشور های مختلف برگزار کرده اسـت و با توجه بـه این‌که همیشه مقصد کنسرت، تاریخ و ساعت اجرای کنسرت را بـه هواداران و فالووران خودش اعلام میکند باوجود این اعلام قبلی اغلب کنسرت هاي‌ او استقبال زیادی دارد و بسیار شلوغ و پرتعداد برگزار می شود.بیوگرافی کریستینا آگیلرا Christina Aguilera خواننده معروف

دلیل ان هم می‌تواند این باشد کـه این خواننده در میان طرفداران اش بسیار محبوب اسـت و تمامی آهنگ هایي کـه او اجرا می کند متن زیبا و پرمعنا دارد کـه با صدای بسیار زیبایی او خوانده می شود بنابر این ‏ هرگاه کنسرتی برگزار می کند طرفداران علاقه‌مندان بـه صدایش با اشتیاق بـه کنسرت هاي‌ او میروند.

معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت