از سیر تا پیاز نحوه درآمد از یوتیوب و ایجاد ترفندهایی در YouTube

از سیر تا پیاز نحوه درآمد از یوتیوب و ایجاد ترفندهایی در YouTube

شبکه اجتماعی بزرگ یوتیوب یکی از بزرگ ترین کانال هاي‌ دنیا هست کـه میلیارد ها نفر این شبکه را دنبال میکنند و برای تعداد زیادی از افراد پولساز اسـت در ادامه با از سیر تا پیاز نحوه درآمد از یوتیوب و ایجاد ترفندهایی در YouTube سایت هاتم بت را دنبال کنید.

 

رقابت های سلبریتی های ایرانی در یوتیوب 

بـه گزارش هاتم بت عده اي از سلبریتی ها بـه تازگی با یک دیگر رقابتی دارند تا بتوانند این رکورد را از ان خود کنند تا بتوانند توجهات افراد زیادی را بـه طرف خود جلب کنند.از سیر تا پیاز نحوه درآمد از یوتیوب و ایجاد ترفندهایی در YouTube

همان طور کـه میدانید یکی از راه هاي‌ جلب توجه مخاطبان در فضای مجازی انجام کارهایی می باشد کـه یونیک اسـت و بـه همین خاطر بتوانند نظرات افراد را بـه طرف خود جلب کنند

 

. یکی از این کارها رکورد زدن در زمینه هاي‌ مختلف می باشد کـه رکورد کامنت یوتیوب یکی از آن ها اسـت. این رکورد در حالی در بین سلبریتی ها باب شده اسـت کـه گفته میشود کـه فردی کـه بتواند ان را بزند میتواند تا مدت ها نام خودرا در بین تمام جهان بشناساند.

 

رکورد کامنت یوتیوب دست کیست؟

در عده اي از گزارش هاي‌ سایت هاي‌ خارجی آمده اسـت کـه گروهی بـه نام بی تی اس BTS ویدئویی را از خود منتشر کرده اسـت کـه توانسته در عرض 24 ساعت 6 و نیم میلیون کامنت را از ان خود کند.

 

این گروه یک گروه موسیقی می باشد کـه اهل کره جنوبی اسـت و توانسته این رکورد را از ان خود کند. این در حالی اسـت کـه رکورد قبلی این گروه 6 میلیون و 300 هزار کامنت بوده اسـت کـه درسال 2017 میلادی کسب کرده اسـت.

 

این گروه یکی از پر طرفدارترین گروه هاي‌ موسیقی در کره جنوبی و نیز تمام جهان محسوب می‌شود کـه ویدئو هاي‌ ان بازدید هاي‌ زیادی میخورد. رکورد کامنت یوتیوب هنوز همدست همین گروه اسـت.

 

رکورد کامنت یوتیوب در صفحه امیر تتلو 

اما پس از این کـه امیر تتلو صاحب سایت شادوگیمز از اینستاگرام اخراج شد و بـه دلیل مسائلی کـه ایجاد کرد اکانت او مسدود شد، وی بـه شبکه ویدئویی یوتیوب آمد ودر حال حاضر بیشتر فعالیت هاي‌ خودرا دراین شبکه انجام می‌دهد.

 

گفته می‌شود کـه او قصد دارد کـه دوباره مانند زمانی کـه در اینستاگرام فعالیت می کرده، از هواداران خود بخواهد کـه از او حمایت کنند و کامنت هاي‌ زیادی را در زیر پست او بگذارند تا بتواند رکورد کامنت یوتیوب این گروه کره اي را از ان خود کند.

 

در حال حاضر او سعی می‌کند تا ترتیبی را بچیند کـه بتواند بـه این هدف برسد و باوجود این کـه او طرفداران زیادی دارد، احتمال میرود کـه وی بتواند این رکورد را بـه اسانی بزند.

 

وی تا بـه حال چند رکورد را در اینستاگرام از ان خود کرده اسـت کـه توانسته توجهات بسیاری را بـه خود جلب کند. ویکی پیدیا امیر تتلو نیز اطلاعاتی در همین مورد برای شـما بازگو نموده اسـت.

 

حضور امیر تتلو در یوتیوب و درآمد عالی او 

موضوع بـه ماجرای حرمسرای او بر میگردد. زمانی کـه او در اینستا فعال بود از طریق لایو اعلام کرد کـه همه ی دختران زیر سن بـه حرمسرای او بیایند و با او رابطه جنسی داشته باشند.

 

پس از این اظهارات عده اي از سازمانی ها حقوق بشری و حمایت از حقوق زنان علیه او شکایت نامه هایي را ترتیب دادند کـه موجب شد مسئولان شبکه اجتماعی در اینستاگرام اکانت وی را مسدود کنند.

 

وی هر چی اعتراض کرد، فایده اي نداشت و سپس او نیز تصمیم گرفت تا بـه یوتیوب بیاید و فعالیت هاي‌ خودرا از این طریق انجام دهد. گفته میشود کـه از ان پس تا بـه حال هر پیجی کـه او بـه نام خود ایجاد میکند بلافاصله از طرف مسئولان اینستا مسدود می‌شود. حال وی می خواهد کـه رکورد کامنت یوتیوب را بزند.

 

رکورد کامنت یوتیوب جهان دست کیست؟

همانگونه کـه گفته شد گروهی کره اي وجوددارد کـه موسیقی هاي‌ خوبی را اجرا میکنند کـه یکی از این ویدئو آهنگ ها دینامیت نام دارد. این ویدئو بـه محض این کـه در شبکه ویدئویی یوتیوب بارگزاری شد در عرض 24 ساعت بازدیدی فوق العاده گرفت و موفق شد تا رکورد کامنت دنیا را جا بـه جا کند.

 

این ویدئو حدود 6 و نیم میلیون کامنت را در زیر خود دید و موجب شد تا از این لحاظ مورد توجه سایت هاي‌ مختلف قرار بگیرد و مطالبی را در مورد انها بـه چاپ برسانند. این گروه از مشهور ترین گروه هاي‌ موسیقی دراین کشور و نیز جهان می‌باشد کـه طرفداران بسیاری دارد.

 

روش درآمد از یوتیوب و بلاگر ها

در حال حاضر کسب در آمد از شبکه هاي‌ اجتماعی از جمله یوتیوب بـه اهداف افراد زیادی تبدیل شده اسـت. این شبکه نیز مانند شبکه هاي‌ دیگر دستور العمل هایي را برای کسب درآمد دارد کـه باید قبل از اقدام با آن ها آشنایی کامل داشته باشید.از سیر تا پیاز نحوه درآمد از یوتیوب و ایجاد ترفندهایی در YouTube

دراین شبکه هر چی بتوانید فالور بیشتری جذب کنید می‌توانید درآمد بیشتری را هم کسب کنید. بـه این صورت کـه با انتشار ویدئو می‌توانید ان را تبلیغ کنید تا افراد دیگر ان را مشاهده کنند.

 

اگر ویدئوی شـما کپی برداری نباشد و تمام قوانین را رعایت کرده باشد میتواند خیلی زود بـه درآمد برسد. اما ناگفته نماند کـه برای این کـه تیک درآمد شـما فعال شود باید مدتی را کار کنید تا پس از این کـه شرایط لازم را بدست آوردید میتوانید بـه درآمد ان تکیه کنید. اگر رکورد کامنت یوتیوب مشخص می‌شود کـه شـما طرفدار بسیاری دارید.

 

چگونه از یوتیوب درآمد داشته باشیم؟

نخستین مسئله اي کـه باید دراین راه توجه کنید این اسـت کـه مطالب و ویدئوی شـما باید اختصاصی باشد. یعنی این کـه نباید انها را از جایی کپی برداری کنید و حق کپی رایت را نایدیده بگیرید.

 

دراین صورت مسئولان این شبکه بنا بر قوانین کانال شـما را مسدود میکند و حتی جریمه هم میشوید. پس باید درنظر داشته باشید کـه کار حساسی اسـت و باید تمام حواس خودتان را برای انتشار مطالب و ویدئوی اختصاصی جمع کنید.

 

همچنین این وجودها باید بازدید بخورد تا بتوانید بـه درآمد برسید. برای اینکار تبلیغات گسترده اي باید انجام دهید. هر چه رکورد کامنت یوتیوب بیشتر باشد مشخص میکند کـه شـما بیشتر دیده میشوید.

 

روش هایی برای کامنت گییری در یوتیوب 

اما شاید برای شـما نیز سوال باشد کـه باید چه کاری انجام دهیم کـه ویدئوهای ما کامنت بگیرد. در مورد این موضوع باید خدمت شـما عرض کنیم کـه در ابتدا باید توجه داشت کـه مطالب می بایست بـه اندازه کافی جذاب باشند.از سیر تا پیاز نحوه درآمد از یوتیوب و ایجاد ترفندهایی در YouTube

بـه این منظور کـه فرد بیننده و کاربر بلافاصله پس از دیدن ویدئوی شـما ترغیب شود تا کامنتی را در زیر ان بگذارد. این کـه چطور بتوانید یک کاربر را بـه اینکار ترغیب کنید، کار سختی اسـت اما نشد ندارد.

 

شـما باید اینقدر تمرین کنید و از لحاظ روانشناسی روی مخ فرد مورد نظر کار کنید تا بتوانید بـه این هدف دست یابید. در حال حاضر افراد موفق زیادی وجود دارند کـه بـه این مهم دست مییابند و میتوانند بـه اسانی با مخاطب خود ارتباط برقرار کنند. برای رکورد کامنت یوتیوب باید تعداد ان بسیار زیاد باشد.

 

نحوه درآمد از توییتر توسط ایرانی ها

توییتر نیز یکیدیگر از شبکه هاي‌ اجتماعی اسـت کـه البته بیشتر در زمینه سیاسی بـه کار می‌رود. این شبکه قوانین خاص خودش را دارد و بـه دلیل این کـه بیشتر در زمینه اخبار سیاسی بـه کار برده می‌شود و سیاستمداران و خبرنگاران در ان فعالیت می‌کنند، سلبریتی هاي‌ کمتری در ان دیده می‌شود.

 

البته در ایران افرادی هستند کـه دراین شبکه فعالیت میکنند کـه می‌توان بـه ترانه علیدوستی اشاره کرد. این بازیگر و هنرپیشه مشهور ایرانی دراین شبکه اکانتی بـه نام خود دارد و بعضا میبینم کـه پست هایي را هم انتشار می‌کند.

 

همچنین از دیگر اینفلوئنسر ها میتوان بـه سیامک انصاری اشاره کرد کـه مورد توجه عده اي از سایت ها قرار گرفته اسـت. بـه هرحال این شبکه نیز یکیدیگر از شبکه هاي‌ اجتماعی اسـت کـه در زمینه خاصی میتوان در ان فعالیت نمود. درکنار رکورد کامنت یوتیوب رکورد توییتر هم مهم می‌باشد.

معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت